Advertisement
The Body: The Complete HIV/AIDS Resource
Follow Us Follow Us on Facebook Follow Us on Twitter Download Our App
Professionals >> Visit The Body PROThe Body en Espanol

HIV Life >> En Español

Pages: 1
jose1987
Member

Reged: 01/29/13
para ashler1977, ayuda, ahora soy jose
      #273837 - 09/09/13 01:52 PM

amigo encontre en poz aidsmed personas que dieron positivas luego de una relacion de riesgo y tuvieron los siguientes sintomas:
ahh, the diarrhea. im somewhat lactose intolerant. the dude i caught it from came over and smoked a lot of pot with me. we got the munchies and ordered a pizza. thought i had extreme diarrhea from the pizza. the next day i was shitting my brains out. then the dehydration, weakness, fever and dizziness set in. i was fucked for 2 weeks. i remember it got so bad i started hallucinating at work. i was squirting liquid out my ass and sleeping all the time. funny thing, my coworker at the time had a bad case of diarrhea too, so we summed it up to stress. all of a sudden, things went back to normal -- supposedly. till this day i still have a hard time eating pizza.

anyhow, on a sidenote, i have a rash on my shoulder. went to my dr 2 days ago. i got my hep a & b vaccine then mentioned the rash. he looked at, said it looked like a scarlatina rash and took a culture from my throat (yeah, i was perplexed by that connection). turns out i have strep throat : ). im not bitching cause my only symptom has been a barely noticeable rash. funny thing - when my doc walked back in the room he exclaimed "you're positive" to which i replied "doc, you gotta quit telling me that." he then told me i had a sick sense of humor and proceeded to prescribe me some antibiotics.

y este otro:
had glands in my neck like moth balls
My tonsils were swollen and like the size of half a raisin sticking out of my tongue
I had a low fever
I had the worst malaise i have ever experienced for 2 months
Other than that it was a breeze ::)
I also tested poz during the ordeal
Then it went away over the course of a week and my first blood draw which was the week i felt better was UD to 400ppm...blind luck

edit* when i read it was normally unnoticed or like a bad cold online I laughed. Mine was so bad it was the reason i got tested.

estan en este link: http://forums.poz.com/index.php?topic=19298.msg245646#msg245646

ahora yo tuve los mismos sintomas a los 9 meses de haber tenido relaciones con esa mujer, tuve dolor de cuerpo, fiebre en 38, amigdalitis por bacterias segun el doctror estreptococos, dolor de cabeza y cuerpo menos el rash eso nunca lo tube, es mas aun tengo las amigdalas como una nuez y tengo ganglios palpables en mi cuello, pero no se si las amigdalas las tenia hipertorficas desde antes de la amigdalitis y esto unido con el caso de los 25 que no producen anticuepos y sumado a todos los sintomas citados anteriomente ya no se que pensar, espero que me puedas ayudar, ay son tres años en estas y no se hasta cuando debe esperar, ademas tambien lei un caso de una persona que sufria de mucho dolor de cabeza ademas de ganglios o amigdalas inflamas y alos cindo años dio positivo luego de varias pruebas negativas

y ya no se que hacer
que opinas tu?

Post Extras: Remind Me!   Notify Moderator  
ashler1977
Guardian

Reged: 05/18/12
Loc: Europe
Re: para ashler1977, ayuda, ahora soy jose new
      #273843 - 09/09/13 04:54 PM

hola Jose, opino esto:

http://www.thebody.com/cgi-bin/bbs/showthreaded.php?Cat=&Board=spanish&Number=273670

--------------------
Oral Sex: What's the Real Risk for HIV?
http://www.thebody.com/content/art58210.html

jose1987
Member

Reged: 01/29/13
      #273907 - 09/13/13 05:55 PM

hola ashler sabes aparte de todo lo que te he contado, encontre estos post de pozaids de persona que cuenta su serococnversion y fueron los mismos sintomas que yo presnete luego de 9 meses de haber estado con la mujer infectada, yo tuve 9 meses despues, dolor de cuerpo, fiebre, amidalas inflamadas con manchas blancas, dolor de cabeza, sensible a la luz, todo menos el rash y los medicos me diagnosticaron faringitis por estreptococo, lo mismo que le diagnositcaron a varios que postean en esta pagina:
http://forums.poz.com/index.php?topic=19298.msg245646#msg245646

y pues no se si es solo conincidencia o que estoy infectado con un virus indetectable del vih ya que ni a mi no a mi esposa les detectan nada, o sera que el virus muto o que se yo, la verdad no se, espero pronto hacerme el pcr

crabmanModerator
Moderator

Reged: 03/10/11
      #273911 - 09/14/13 11:02 AM

De las reglas de este foro:

2) Los síntomas no son confiables. El período de ventana estándar para la prueba del VIH es de 12 semanas o tres meses después de su última exposición posible. Si está infectado, las personas generalmente desarrollan anticuerpos contra el VIH en las semanas cuatro a seis. Si está probando fuera negativo del período de ventana, significa que es negativo. Si se niega a creer que los resultados de la prueba, entonces no hay nada que podamos hacer.

Usted ha sido advertido. Ahora está prohibido.

Pages: 1

What's New at TheBody.com

Additional Information
0 registered and 1 anonymous users are browsing this forum.

Moderator:  TheBody, bogart, crabman, riverprincess 

Permissions
      You cannot start new topics
      You cannot reply to topics
      HTML is enabled
      UBBCode is enabled

Thread views: 1056

Jump to

Contact Us | Privacy Statement The Body

*
UBB.threads™ 6.2.3